9 kwietnia 2024 roku w Nobu Hotel Fundacja Badaj się regularnie przy wsparciu partnerów: Royal Clinic, Znanylekarz oraz DNA Group zainaugurowała kampanię II edycji kampanii Badaj się regularnie. Kampanię promuje i nagłaśnia sesja zdjęciowa oraz spot z udziałem gwiazd, które bezinteresownie wsparły tę inicjatywę, zostając jej ambasadorami.
Nasze zdrowie w dużym stopniu zależy od decyzji i wyborów, które my - jako pacjenci - codziennie podejmujemy. Jako ZnanyLekarz wspieramy świadome i odpowiedzialne podejmowanie decyzji o tym, komu powierzamy swoje zdrowie. Wierzymy, że wspólnie możemy kształtować to, jak wyglądają relacje pomiędzy pacjentem a lekarzem, a także na to, jak wygląda cały proces: od pierwszej myśli o tym, że warto odwiedzić specjalistę; poprzez wybór czasu i miejsca wizyty, aż po jej przebieg i ocenę. Razem możemy sprawiać, że opieka medyczna w Polsce będzie coraz bardziej ludzka!
Piotr Radecki, CEO ZnanyLekarz
Nie da się żyć pełną piersią i robić fantastycznych rzeczy, nie dbając o swoje zdrowie. Zdarza nam się niestety o tym zapominać. Jeśli w pierwszej kolejności nie zadbamy o siebie, to nasze ciało zacznie się buntować i wtedy może być już za późno. Regularne badania mogą nam w tym pomóc. Dlatego jako ambasadorka kampanii „Badaj się regularnie”, z przyjemnością będę o tym przypominać. Najczęściej, jak się da. Dbajmy o siebie regularnie.
Edyta Herbuś, ambasadorka II edycji kampanii Badaj się regularnie
Dzięki tej kampanii chcemy zachęcić ludzi do podejmowania regularnych działań profilaktycznych. Nawet najmniejsze działania mogą mieć ogromne znaczenie dla naszego zdrowia. W końcu dbanie o zdrowie to najlepsza inwestycja. Liczę, że ta kampania będzie inspiracją dla wielu osób, które odkładają takie decyzje na później. Nie warto!”
Tomasz Ciachorowski, ambasador II edycji kampanii Badaj się regularnie