Rodrigo Adanya obejmuje stanowisko Global Deputy Chief People Officer w Docplanner

Docplanner, największa globalna platforma medyczna, ogłosiła, że Rodrigo Adanya dołączył do zespołu zarządzającego jako Global Deputy Chief People Officer.
ZnanyLekarz ogłasza kolejne przejęcie. Do Grupy DocPlanner dołącza TuoTempo - włoski producent oprogramowania dla placówek medycznych i szpitali.

DocPlanner, wiodąca na świecie platforma do umawiania wizyt lekarskich online, do której należy ZnanyLekarz.pl, ogłasza dziś przejęcie firmy TuoTempo - wiodącego europejskiego dostawcy rozwiązań CRM (Customer Relationship Management. czyli „zarządzanie relacjami z klient...
ZnanyLekarz rusza z telewizyjną kampanią reklamową

26 grudnia br. wystartowała nowa kampania serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez Internet. Komunikacja prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, serwisach VoD i Internecie potrwa przynajmniej do maja 2018 ...
Grupa DocPlanner umacnia się na pozycji globalnego lidera

Ponad 2 miliony umówionych wizyt, 5 milionów profili lekarzy i specjalistów, 2,5 miliona opinii oraz 155%-owy wzrost liczby klientów w 2016 r. Takimi wynikami może się pochwalić DocPlanner, jedna z największych platform łączących lekarzy i pacjentów.
ZnanyLekarz.pl otrzymuje 20 milionów dolarów finansowania i łączy się z portalem Doctoralia.com – liderem na rynku usług medycznych online w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej

Wiodący polski serwis do umawiania wizyt lekarskich online i wymiany opinii o lekarzach właśnie ogłosił nową rundę finansowania, otrzymując 20 milionów dolarów od funduszu Target Global. Pozostali inwestorzy to: ENERN Investments i EBOR. Jednocześnie firma umacnia pozycj...
ZnanyLekarz.pl rozpoczyna ekspansję we Włoszech i przejmuje lokalny portal

Wiodący polski serwis do umawiania wizyt lekarskich online i dodawania opinii o lekarzach skutecznie realizuje strategię międzynarodowego gracza. Błyskawicznie zdobywa nowe rynki, tym razem ma ambicje na Włochy. Właśnie stał się właścicielem lokalnego gracza na rynku den...
ZnanyLekarz.pl otrzymuje 40 mln złotych dofinansowania, by zostać globalnym graczem

Wiodący polski serwis chce podbić kolejne rynki
“Certyfikaty Jakości ZnanyLekarz 2024” przyznane!

Sprawdź, czy Twój lekarz znalazł się w gronie laureatów.
Rodrigo Adanya obejmuje stanowisko Global Deputy Chief People Officer w Docplanner

Docplanner, największa globalna platforma medyczna, ogłosiła, że Rodrigo Adanya dołączył do zespołu zarządzającego jako Global Deputy Chief People Officer.
ZnanyLekarz ogłasza kolejne przejęcie. Do Grupy DocPlanner dołącza TuoTempo - włoski producent oprogramowania dla placówek medycznych i szpitali.

DocPlanner, wiodąca na świecie platforma do umawiania wizyt lekarskich online, do której należy ZnanyLekarz.pl, ogłasza dziś przejęcie firmy TuoTempo - wiodącego europejskiego dostawcy rozwiązań CRM (Customer Relationship Management. czyli „zarządzanie relacjami z klient...
ZnanyLekarz rusza z telewizyjną kampanią reklamową

26 grudnia br. wystartowała nowa kampania serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez Internet. Komunikacja prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, serwisach VoD i Internecie potrwa przynajmniej do maja 2018 ...
Grupa DocPlanner umacnia się na pozycji globalnego lidera

Ponad 2 miliony umówionych wizyt, 5 milionów profili lekarzy i specjalistów, 2,5 miliona opinii oraz 155%-owy wzrost liczby klientów w 2016 r. Takimi wynikami może się pochwalić DocPlanner, jedna z największych platform łączących lekarzy i pacjentów.
ZnanyLekarz.pl otrzymuje 20 milionów dolarów finansowania i łączy się z portalem Doctoralia.com – liderem na rynku usług medycznych online w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej

Wiodący polski serwis do umawiania wizyt lekarskich online i wymiany opinii o lekarzach właśnie ogłosił nową rundę finansowania, otrzymując 20 milionów dolarów od funduszu Target Global. Pozostali inwestorzy to: ENERN Investments i EBOR. Jednocześnie firma umacnia pozycj...
ZnanyLekarz.pl rozpoczyna ekspansję we Włoszech i przejmuje lokalny portal

Wiodący polski serwis do umawiania wizyt lekarskich online i dodawania opinii o lekarzach skutecznie realizuje strategię międzynarodowego gracza. Błyskawicznie zdobywa nowe rynki, tym razem ma ambicje na Włochy. Właśnie stał się właścicielem lokalnego gracza na rynku den...
ZnanyLekarz.pl otrzymuje 40 mln złotych dofinansowania, by zostać globalnym graczem

Wiodący polski serwis chce podbić kolejne rynki

Zapisz się na nasz newsletter

i bądź na bieżąco!
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.