Marka Biodrma wraz z partnerami, w tym platformą ZnanyLekarz.pl służacą do rezerwacji wizyt lekarskich i specjalistycznych, wystartowała z drugą edycją kampanii społecznej. "Ty czujesz, my dbamy" to hasło rozpoczynajacej się akcji, której celem jest z jednej strony uświadomienie pacjentom probemów ze skórą, których nie należy bagatelizować, z drugiej - konkretna pomoc. W ramach kampanii będa mogli bowiem skorzystać z darmowych porad dermatologicznych online za pośrednictwem serwisu ZnanyLekarz.
Darmowe konsultacje dermatologiczne
Podczas pierwszej edycji "Ty czujesz, my dbamy" udało się pomóc w diagnozie skory 452 osobom. Zapisy na bezpłatne wizyty w ramach obecnej akcji już ruszyły - można się zapisać TU. Będą realizowane w dnich 8-10 marca br. W ramach pomocy pacjentom dostępnych jest ponad 500 bezpłatnych porad zdalnych z dermatologami.
- Kampania społeczna „TY CZUJESZ, MY DBAMY” miała na celu uświadomienie, jak ważne jest rozumienie sygnałów płynących ze skóry. Pierwsza edycja 2020pokazała, że wiele osób potrzebuje pomocy w ich zrozumieniu. Kampanie społeczne i umożliwienie dostępu do specjalistów w obecnych czasach jest bardzo ważne – podsumowuje Adrian Macias, Dyrektor Marketingu marki Bioderma.
Kampania społeczna „TY CZUJESZ, MY DBAMY” ma na celu uświadomienie, jak ważne jest rozumienie sygnałów płynących ze skóry. Pierwsza edycja 2020 pokazała, że wiele osób potrzebuje pomocy w ich zrozumieniu. Cieszymy się, że pacjenci zaufali nam i współpracującym z nami ekspertom. Tym bardziej utwierdza nas to w przekonaniu, że kampanie społeczne i umożliwienie dostępu do specjalistów w obecnych czasach jest bardzo ważne
-podsumowuje Adrian Macias, Dyrektor Marketingu marki Bioderma.
Bardzo dobry odbiór akcji organizowanej przez firmę Bioderma zdecydował o kontynuacji projektu i realizacji drugiej edycji. Obok możliwości skorzystania z bezpłatnych konsultacji dermatologicznych on-line (dla Pacjentów przygotowanych jest ok. 500 takich konsultacji dostępnych na ZnanyLekarz.pl) została dodatkowo rozszerzone o możliwość skorzystania z darmowych, konsultacji z kosmetologiem oraz live stream (24.03.2021) na Facebooku z prof. Adamem Reichem - autorytetem z dziedziny dermatologii i patologii AZS. Również w miejscu sprzedaży Pacjentom oferowana będzie opieka i porady w doborze odpowiedniego produktu.
Partnerami strategicznymi akcji są ZnanyLekarz i grupa OpiekaFarm, a nad merytoryką całej akcji patronat obejęło Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.
Start kampanii przypada na 1 marca, a komunikacja potrwa miesiąc. Konsultacje ze specjalistami będą odbywać się w dniach 08.03 do 19.03.
Kampania będzie mocno wspierana w kanałach Digital (m.in. YT/FB/IG). Za kreację spotu odpowiada podobnie jak w pierwszej edycji agencja pharmamarketingowae NEKK. Natomiast za strategię i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith należący do grupy Publicis Media.